Login
The most important event of the automotive aftermarket in Romania!
.
.
.
.
.
.
EN
News
Galleries
Supplier survey
Chestionar sales legat de AMS 2022
-
Chestionar sales legat de AMS 2022
Data limită pentru completare este 15 iulie!
*
Numele Dvs
*
Caracterizați organizarea evenimentului în general.
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum considerați comunicarea evenimentului? (WebCat, website, social media, etc)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum considerați programul evenimentului? (9:00 - 19:00)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum considerați programul concertelor? (15:00 - 18:00)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum considerați locația evenimentului? (distanță, facilități)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum considerați că ar trebui trimise brățările? Direct clienților (ca anul acesta), sau către sales, conform datelor introduse în platforma de booking?
Direct clienților
Către sales
Observații legate de pregătirea evenimentului
*
Caracterizați expozanții din categoria pieselor auto. (număr, calitatea standurilor, interacțiune și activități)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Caracterizați expozanții din categoria echipamentelor de service. (număr, calitatea standurilor, interacțiune și activități)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Caracterizați expozanții din categoria Autonet. (număr, calitatea standurilor, interacțiune și activități)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
Observații legate de expoziție
*
Cum apreciați calitatea concertelor și a artiștilor?
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum apreciați Street Food Festival, în ceea ce privește numărul de vendori?
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum apreciați Street Food Festival, în ceea ce privește calitatea produselor?
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Cum apreciați activitățile de la colțurile tematice? (beauty, kids, caricaturiști, photo-booth)
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
Observații legate de divertisment
*
Caracterizați activitatea de la recepție.
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Caracterizați serviciul de transport spre și de la eveniment.
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Caracterizați serviciile de cazare.
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Caracterizați cina festivă cu furnizorii.
Foarte bun
Bun
Satisfăcător
Nesatisfăcător
*
Considerați că este oportun ca la cina festivă cu furnizorii să participe și clienți la edițiile viitoare ale evenimentului?
NU
DA
Observații legate de serviciile pentru clienți
*
Mandatory fields!